MEMORI INDAH BERSAMA KU

By: mardiah johari

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Wednesday, 6-Dec-2006 00:00 Email | Share | | Bookmark
perjumpaan hari raya/karaoke gedering...

me and dear hubby
me and dear hubby again
me and diella
View all 4 photos...
18th Nov 06 ~ went to Perjumpaan Hari Raya @ void deck of blk 655 Woodlands...







Tuesday, 21-Feb-2006 00:00 Email | Share | | Bookmark
karaoke's sessions

fika
 
me & fika
View all 6 photos...
My eldest doter - FIKA menyanyi lagu misha omar - Pulangkan... dgn gaya rambut yg baru...



Tuesday, 14-Feb-2006 12:00 Email | Share | | Bookmark
rumah ku syurga ku

 
 
 
View all 22 photos...
Gambar kurang memuaskan... diambil oleh jurugambar yg tk bertauliah..
lihat2 lah rumah kami kalau tk membosankan eh!! sila sila lah masuk.... buat cam rumah sendirik!
hah! kalau dah masuk menjenguk, jgn lupe kasik komen.... kalau tau... takpe..

"Org2 yg sedang bercintan2 tuh sebuk selebret hari valentine kan!
tapi .. kami nak berkongsi sama2 --> Hari Kedamaian dan Ketenangan rumah kami yg bahagia bagai di Syurga ini, tak payah nak sambut kat maner2 pun, hari2 kami rasa indah dan gembira selalu!!"
kata omputih --> Home Sweet Home.

Dengar2 ade org tuh kan, berkenan sangat kat rumah kami ni!! rumah idaman hati dier katanyer!






Sunday, 12-Feb-2006 00:00 Email | Share | | Bookmark
*:: SUPER PLAYERS ::*

Pengadil pd malam itu
Pemain cilik undangan...
pemain2 ini sudah banyak memenangi award2...
mereka pemain yg sangat PRO... jgn tak tau...! kalau tau takpe...

bukan calang2 PUNYER PLAYER TAU...




Wednesday, 8-Feb-2006 00:00 Email | Share | | Bookmark
lihat lah wahai dunia!! hekhekhek

 
Ini adalah Entry Pertama ku.. org kata - pembukaan di fotopages.. mesti letak gambar yg ceria lagik garang dan mengancam kan!! hihihi gambar waktu hariraya aidiladha yg lalu dirumah abg noh.
Amacam? lawa tak kita berdua bersama sayang ku.

Nak komen tuh cakap terus terang jgn simpan2 pulak!! lawa katakan lawa, tak katakan tak, okey!
Macam lagu Hazami - "Katakan lahhh... dengarkan lahhh... percaya lahhh... aahhh aaahhh aahhh..."

Tapi kan, dgnr2 ade org tuh tak suke lak gambar die pakai baju merah? die nak letak gambar masa time die ROCK2 punye!! gambar zaman batu!! cuba bayangkan..... hhhmmm


..........................


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net